Не контактува, може да видиш по снимките. Механизма на мотора, червяка и оста е на отделен кафез и виси свободно от шасито без електрическа връзка.
За тези които не спят:
Малко Ъпдейт и днес. В основни линии е сглобен и ламповия пред-усилвател за грамофона.
Така модерния напоследък "квадратен-подреден" монтаж на пасивните елементи около цокъла се наложи поради малкото пространство в кутията и липса на място за поставяне на рейки и стандартен монтаж. Свири безбрумно и напълно линейно- пусках му генериран сигнал от компа и го следих с осцилоскоп- направо идеален е.
Отоплението е изправено, защото захранващия траф поради малките си размери и не съответствие на надписаните спецификации, клекна до 5,9в за отоплението.
След изправяне и с този голям филтров кондензатор се държи на 6,1в - тоест на долния минимум на стандарта за отопление...
Анодното е изправено и то с грец, защото трафчето е само с 1 отоплителна намотка, А се вижда, че в кутията няма място за повече трансформатори... Е добре де , има място за още 1-2 трафа ама ще се запълни на 100% и става тотално ремонтно не-пригодно и монтажен ужас.
Филтровия електролит за анодното отгоре e NOS ITT. Първо го минах с водна шкурка p1000 после Полирах с бормашина- държач за кече и хавлиена кърпа върху кечето + полирпаста БГ Производство.