Здравейте колеги
Благодаря за отзивите и подкрепата
Току що се връщам от гаража, където работих по радиото.Вече е готово
Какви бяха проблемите?
1.Скъсана корда.За сведение има много интересно конструктивно решиение с фрикционна предавка за бърз и бавен ход.Самзах лагерите на въздушния кондензатор,ролките и плъзгача на стрелката .
2.Изгорелите скални лампи 4в-заменихс 6,3в понеже нямам за 4 волта.Свети прилично.
3.Смених електролитните високоволтови конзензатори. Изолирах старите а новите сложих под шасито.
4.Смених ликажен кондензатор 5нф на 1-ва решетка на AL1. Даваше ми 24 волта DC спрямо шасито.
5.Смених кондензатора 1нФ шунтиращ анодната намотка на изходния трансформатор
6. Изключих двата кондензатора 10нф на намоткото 220в на мрежовото напрежение
7.Ремонтирах ключа на потенциометъра-не даваше верига
8.Почистих контактите на каналния превключвател.
9.Пуснах радиото и слушам ,че е много тихо -аз и без това си нося слухов апарат. Оказа се, че не съм отворил горния капак.Радиото работи прилично на къси вълни.Показа живот и на средни и дълги вълни.
10.Сменил съм захранващия шнур с моя изработка.
11.Кутията почистих и намазах с масло и вакса на GUBRA. Има една вертикална пукнатина на страничната стена ,но реших да не пипам нищо повече.Кутията е направена от масивно дърво и след това е фурнирована. Вероятно от напреженията се е появила тази пукнатина както на основния материал така и на фурнира.
12.Шасито и кутията са почистени от прах с прахосмукачката
Това е