Форум за любителите на Стара електроника
Общ раздел => Общи приказки => Темата е започната от: chav_chav в 16 Октомври, 2018, 20:17:19
-
Трябваше да стана на кусур години за да науча още една особеност на колата.На стария боен Пасат му остана само най -силната степен на вентилатора на парното.Другите степени изчезнаха.Играх си бая време ,но разглобих около таблото.Ако първо бях прочел,кой какво е писал,щях да разглобявам по-малко.Накрая констатирах ,че термо предпазителя ,който е заедно с гасящите резистори на мотора на парното е прекъснал.Първо мислех да му сложа една жица ,ама взех да чета пак.Установих ,че причините за прекъсване на бушона не е случайна.Хората го написали:да се почистят сухите листа и боклуци на въздуховода и да се смаже мотора.Извадих половин кофа боклуци около решетката.Иначе я поддържам ама за това не се бях сетил!
-
Какъв е модела на Passat-а?
-
Разговорно е двойка,макар ,че фирмата я води тройка от 1991год.Точно срещу мястото на пътника под капака на двигателя има една пластмасова покривка,която никога не бях повдигал.Там беше заровено кучето.
Ама това важи за всички коли!Чистете си пътя на въздуха за парното!
-
Чистим... ;)
Като я купих сегашната, разглобих и свалих целия мотор, пръсках с препарат питата на испарителя на климатика, и също имаше някое друго листо. хем е много грамотно направен пътя на въздуха и много трудно може да влезне листо или друг боклук.
-
Да типично за немските.
-
Точно този модел, в ранните си години, включително и твоята се правят без филтър купе, което позволява всичкия буклук от околната среда да влиза в системата. Решението е или да си намериш такъв филтър, или да си направиш. Отворът за въздуха се намира отляво под пластмасата,която покрива механизма на чистачките и която се премахва след отвиването на две пластмасови уши. Там ще видиш отвора, върху който може да поставиш тензух или подобен материал, който да предпазва замърсването на системата. До колкото си спомням заводския филтър е около 30лв и иска преправяне, а при мен варианта с тензуха работи безотказно. Естествено си иска и почистване на тази част под предното стъкло, която се явява като събирателна за листа, клонки, плодове и други неща, които нямат място там. Иначе тези автомобили са железни машини, които за съжаление вече са на изчезване :drinks:
-
Трябва чистене от листа задължително , иначе се събрат започват да гният , запушват дренажите за оттичане на водата и започват да гният роговете . Добре че немските коли правени преди 2000 са правени от истински материял и да служат дълго .
-
Цялата работа -0.60лв от Елимекс и доста хамалогия.