Форум за любителите на Стара електроника
Общ раздел => Технологии и джаджи => Темата е започната от: rolling_heads в 13 Септември, 2022, 16:17:38
-
Колеги, търся някава информация за модула от снимките.
Активира се през дистанционното на автомобила. Проблема му е че след деактивиране, се активира пак.
Изпълнено е с PIC16F84
-
Шансът за разпознаване е минимален, 95% от алармите, са като тази. Откачи шоковия датчик, ако ина такъв и пробвай дали се активира. Най-лесния вариант е намираш схема на централното на колата и възстановяваш както е било заводско, а алармата я махаш. Ако има външно реле е възможно да е прекъсното и запалването.
-
Това е аларма от базар Илиенци,
вероятно не стига сигнал за отворена врата (може бутона на вратата да е повреден) виж дали като отвориш врата светва плафона .
Ако всичко е наред провери дали стига сигнала за отворена врата до модула на алармата (с пробна лампа).
Ако стига гледай за проблеми по платката.
-
вероятно не стига сигнал за отворена врата (може бутона на вратата да е повреден) виж дали като отвориш врата светва плафона .
Ако всичко е наред провери дали стига сигнала за отворена врата до модула на алармата (с пробна лампа).
Да плафона не свети, но на таблото на автомобила има лампа за отворени врати, която реаргора на бутоните.
100% там е заровено кучето там, щеше ми се да разбера кой извод на алармата за какво е. Щеше да ми е п лесно.
Ще се опитам поне да определя кое е вход, кое изход по изводите на платката
-
Трябва ти пробна лампа за 12V .
каква марка и модел тие колата.
по новите след 2000 имат микроключета в бравите и затова отяита на таблото.
може електрониката на плафона да е изгоряла , ако има такава.
Може и крушката да е изгоряла , и алармата няма да различава дали е отворена вратата.
в единия случай е към маса, а в другия към нищо.
-
Toyota corolla verso e колата.
по новите след 2000 имат микроключета в бравите и затова отяита на таблото
Не, има си бутони на вратите и лампата на таблото реаргира като ги натискам
Може и крушката да е изгоряла
Това първо проверих. При ръчно натискане светят.
може електрониката на плафона да е изгоряла , ако има такава
Може, това не е проверено. Както казах плафоните не светват при отворена врата. Сигурно там е проблема.
Щеше ми се да разбера къде влиза сигнала в алармата за да ровя по малко, но явно няма да ми се размине.
-
Пробвай по метода на изключване.
-
Туй ли е ? http://www.technoel.net/index.php/2014-12-27-11-53-40/2014-12-27-15-39-55/toyota
-
Браво, според мен е това.
-
Туй ли е ?
иееее. Супер сии. Много благодаря.
:--- :--- :---
-
За нищо ! Монтирах аларми и ЦЗ доста години, бях млад и имаше "ляб" в алармите. "Интерфейсни" не съм слагал , спрях точно като се появиха на пазара но не са "китайска писменост" ще я разгадаеш. Успех !
-
Оказа се че проблема не е в алармата а в автоможбила. Не идва сигнал за отворена врата. Ще трябва търся схема на колата и да разгадавам как става комутирането на бутините на вратите.
-
Оказа се че проблема не е в алармата а в автоможбила. Не идва сигнал за отворена врата. Ще трябва търся схема на колата и да разгадавам как става комутирането на бутините на вратите.
Дай марка, модел и година
-
По-горе е дадена. (Toyota Corolla Verso.)
-
Ще потърся довечера схема из базите данни. Може да започнеш от кабелите в гофрата между вратата и купето, доста често се прекъсват там. Също така, както каза колега по-горе самото ключе се намира в бравата, но за да стигнеш до там си е разглабяне.
-
Да плафона не свети, но на таблото на автомобила има лампа за отворени врати, която реаргора на бутоните.
Това го писах още на 14.09.2022
по новите след 2000 имат микроключета в бравите и затова отяита на таблото
Не, има си бутони на вратите и лампата на таблото реаргира като ги натискам
и това.
При това положение следва, че бутоните за вратите които са на купето си работят.
Не отива сигнал за плафоните. А този сигнал е използван за команда в алармата.
Борис Борисов надявам се да намериш някоя читава схема, че аз удрям на камък
-
Предния и задния капак са също врати, предполагам също си ги проверил. Понякога има лампа в багажника за осветление можи и нея да провериш.
-
На новите коли плафона изгасва 3-4 мин след затварянето на вратата. Пробвал ли си да го изчакаш? На някои коли изгасва когато дадеш контакт или заключиш колата (с оригиланото централно, което при теб най вероятно не работи щом има аларма). Ето тука има схема на вътрешното осветление http://www.autoprospect.ru/toyota/corolla-verso/9-skhemy-ehlektrooborudovaniya.html
Но според мен едва ли алармата взема сигнал от плафона точно поради забавеното изгасване.
-
освен системата да е дурлирана. Да има ключе в бравата и едно на купето.
Ама не няма. По схемите са описани два пъти. Командата в закачена за нял кабел с черен кант.
Напомням че алармения модул ползва дистанционното на автомобила.
-
Предполагам колата е с централно заключване, ако някоя от машинките не сработва до край може да не превключва някой от бутоните за сигнал към алармата. Само си мисля като вариант.
-
На новите коли плафона изгасва 3-4 мин след затварянето на вратата.
Плафона не светва. На таблото лампата показва, че има отворени врати когато са отворени.
-
На таблото ,всяка врата по отделно ли ти я показва или общо за всички?