Форум за любителите на Стара електроника
Общ раздел => Общи приказки => Темата е започната от: FAMICOM_87 в 27 Октомври, 2016, 22:52:55
-
https://www.videokadri.com/video/35557 8)
:crazy: 8) 8) 8)
-
:bravo:
Един пърцал, уплътнения, течности и на път!
-
:bravo:
Един пърцал, уплътнения, течности и на път!
а тази вече е лъсната и стегната :)
http://brato.bg/27671-%D0%B6%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-40-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D1%81-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B5%D0%B3-378-%D0%BA%D0%BC/
-
Жигула, та жигула. Това е лада, а не жигула.
-
А на тази Лада какво пише на капака? :-))
-
До колкото знам всички Лади за вътрешния пазар са произвеждани под името Жигули. Просто при нас само първото е Жигули и сме решили че това име е изоставено, но до колкото съм запознат това не е така. Малко като Селена и Океан е историята май.
-
Името Жигули е променено на Лада по една странна причина :D,но това не променя нещата.Качествена кола за годините в които е била модерна......престижна беше някога :good: Мисля че тази емблема не е оригинална,до колкото си спомням я слагаха на Жигули комби 1200 ако не греша.Такава имах преди 30 години.........носталгияяяяяяяя.Бяхме млади :)
-
Жигула са го променили мисля, че защото в югославия е мръсна дума. :D
А самата лада 1500 или 1600 е много хубава кола, също като Фиат 125.
-
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B8%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B8
"Автомобилите от първата фамилия ВАЗ-2101, ВАЗ-2102, ВАЗ-2103, ВАЗ-2106 се продават на вътрешния пазар на СССР, както и на външните пазари, под търговското наименование „Жигули“. Тъй като обаче в редица европейски страни думата „жигули“ потребителите асоциират със съмнителното понятие жиголо („любовник срещу заплащане“), то на външните пазари марката „Жигули“ скоро е променена на „LADA“"
-
вече са проблем резервните части. лично аз имам два три калника за москвич 2140 ,бутала ризи сегменти гарнитурии пр. надявам се някои ден на някого да му потрябват... преди няколко години колата отиде на скрап само на 78 хил км.не ги величаите тези си имат недостатъци които не се виждат на пръв поглед. примерно стъклата им се пръскат при удар и не са способни да предпазят водача. не са издръжливи като днешните - трябва постоянно да се ремонтират. все пак технологиите рационално напредват.
-
Не ме учуди ... Всъщност... наш колега тук, от форума ми показа нещо подобно - Москвич - Рила 1360 в заводско състояние на около 300-400 километра запазен в заводско състояние. Има тук-там подобни находки. Хубаво е, че все пак се намират такива неща... Колкото до парите - тук в България няма кой да оцени това нещо подобаващо, за съжаление...
И между-впрочем ... аз също така "намазах'' - от 10-тина дни съм горд собственик на хипи-бус VW - изглеждащ като чисто нов, запазен и вървящ, и постоянна атракция по улиците. ;) Снимки като се върна в София, че интернета тук ми е слаб, и бавен, ама пък не му се сърдя, защото е безплатен ( по краднайсе лева мегабита :D )
-
Ето я моята "Лада 2104". Снимката е от месец Септември 2016 г. пред гаража. Колата е купена през лятото на 1989 г. Изминала е около 200 000 км. с оригиналния си мотор и после още около 100 000 с втори мотор (от втора употреба). Освен мотора, сменил съм и предните седалки. Колата не е спирана никога от движение, и до днес си има платени данък, застраховка и минава редовно на технически преглед.
-
Жигула са го променили мисля, че защото в югославия е мръсна дума. :D
А самата лада 1500 или 1600 е много хубава кола, също като Фиат 125.
хахх променили са я за външният пазар, щото жигули на чужденците им е звучало като жиголо :D колегата ahedproductions е абсолютно прав :)
имаше един форум ще се опитам да го намеря където сварняват FIAT и LADA (жигулата) ще ви на-пълни душичките :)
Впрочем страхотно возило, vilsa :) :hi:
regreed, ще се радваме адски много на снимки на твоето возило! :)
-
Ето го! гледайте точете лиги и открийте разлигите 8) 8) 8) 8)
Пълнят ми душата
тези два експоната :) :) :)
http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/04/29/fiat_124_vs_lada_shiguli_1200/
-
вече са проблем резервните части. лично аз имам два три калника за москвич 2140 ,бутала ризи сегменти гарнитурии пр. надявам се някои ден на някого да му потрябват... преди няколко години колата отиде на скрап само на 78 хил км.не ги величаите тези си имат недостатъци които не се виждат на пръв поглед. примерно стъклата им се пръскат при удар и не са способни да предпазят водача. не са издръжливи като днешните - трябва постоянно да се ремонтират. все пак технологиите рационално напредват.
Е, колега, те не са само километрите и годинките си оказват влияние а и поддръжката и техническата грамотност на собственика. Само ще кажа че и западни марки автомобили на тази възраст рядко се срещат по улиците вече а и много от тях също трудно се поддържат и не са в движение. То всяка машина каквато и да е, като стане на 30+ години става експонат труден за поддръжка. Нека не го отдаваме на това че са руски. Достатъчни бяха 27 години да се излее злобата насъбрана по онова време и да не се плюе безогледно всичко, независимо дали е читаво или не.
-
Едно любимо мое автомобилно преследване между Фиат 124 и Опел Рекорд, от филма Le Casse от 1971 година с Жан Пол Белмондо и Омар Шариф в главните роли. Каскадата е много добра. Който му е интересно да гледа. :)
-
Хайде сега злоба и плюене :) Абе origo къде видя такова,или така превантивно дето се казва :)
Те такава кола на тия години "гаражна" както им казваха едно време сменяш и всички масла и ремъци......дето се казва всичко гумено къде го има щото за тия години гумата е станала на камък и си я караш със здраве.Те това реставрирана кола,разбира се че с оригинални детайли.Ако се гледа внимателно всичко по двигателния отсек се вижда.Кабелните снопове са сменяни,по това време в руски коли не се ползваше разцветка тип Аспид.Това германците го въведоха някъде през 90-те......ама няма да сме кусурджий.Те в автофорумите за авто реставраций се хващат гуша за гуша за точния рамер на болтчето и точния цвят на някое кабелче или ремъче :) Просто няма ремъци или гумени маркучи които да останат живи след 40 години и да изглеждат така.Това возило го има и в PIPEC.RU от преди седмица или повече,там има снимки на колата във вида в който е намерена и доста друга информация.Разбира се колата е станала като бонбонка и кефа да я караш ще е голям :good: Жалко,с тия коли си замина цяла епоха,натъпкаха ги с компютри....екстри :)