98
« Последна публикация от Узунов - 20 Април, 2024, 17:43:52 »
Ако правилно разчитам данните от ПДФ-а излиза че генератора "произвежда" завидните 14 ампера при 8000 оборота...
Самия мотор е преправян и орязан от всякакви неща... Реално консуматорите са акумулатора докато се зарежда, бобините и фара (които е с нормална крушка Н4) и това е.
Преди малко загледах изправителя (свалил съм го него и регулатора за да ги тествам в офиса), та има някакво леко надуване на силикона или знам ли го какво е абе нещото с което е залят.
При силно натискане на издутото място ако съм вързал и уред, същия отчита ниско съпротивление но не и П-Н преход (зацепвам уреда там където липсва единия диод).
Не е наред, ясно е и реших да го разчовъркам...
Тая чудесия е изградена не с дискретни елементи а с нещо си. Това надигнатото тенеке на снимката с "S" образното нещо на края му трябва да е диода. Така си мисля защото пластината която е отдолу (не се вижда добре) е вързана за едната фаза а горната тенекия за която е запоено нещото е -
И пак се чудя... Ако вържа на радиатор един нормален но трифазен грец няма ли да заработи.
Понеделник ще пробвам.