Да продължа, за тези, които ще се интересуват от този вид грамофони, а и да попитам нещо...
Ще кача снимки от разглобяването на мотора и захранването му, което е интересно /поне за мен/.
"Дефект" на тези грамофони явно е вида смазка, с която са смазани от завода... След време тя клеясва и това довежда до повреда в захранването на двигателя. Намотките на двигателя имат 4-ри извода, които се свързват по определен начин, като е използван и кондензатор /0,022µF - 250V/. Последователно на кондензатора има свързано съпротивление 100ома /?/. За работен кондензатор ми се вижда малка стойността му и знае ли някой защо е съпротивлението /ако не е термо/. Точно това съпротивление е почерняло и единия му край се отлепи, което показва, че е прегрявало, поради клеясалата смазка, най-вероятно. Двете намотки имат еднакво съпротивление /около 384 ома/.
Грамофона ми го продаде "hifi store", в "базар.бг"..., внимавайте с него!