Защо клина на тон-ролката е отдолу? Клина трябва да е точно на правата линия между между 2-те оси (на тонролката и на вала над нея). Така горната част на тонролката се повдига (по-нагоре в ляво) и гумата може плътно да натиска лентата към кухия вал, който и предава движение.
Обясних ти, че е изтрита и изтъняла гумата и затова съм я заклинил.
Ако не опира достатъчно тонролката при тежки ленти с голяма дължина, ще почва да вие и спира, може и да скъса лента или да спира .
При мен с тая настройка го въртях не часове ами една цяла седмица докато те чаках да дойдеш да си го вземеш.
Ако върти без да е прекарана лнтата и не спира, търси проблема в тонролката .
Ако си го пускал на 60 херца, не че намирам причина да направиш такова нещо- да въртиш с отверката настойката , е изхвърлил ремъка. Предупредих те да не го пускаш легнал и поради тая причина може да е изхвърлил ремъка. Ремъка се вижда отгоре , трябва да стои в предната част на маховика към предния панел.
В момента имам други неща на главата и не е възможно да се занимавам с ремонти.
Дали рмъка е на мястото си и дали другите 2 мотора работят коректно се проверява лесно: Слагаш ролки, НЕ прекаврваш лената. Пускаш.
-2 те ролки трябва да се въртят безкрайно
- Вала на маховика(центалния мотор) Над тонролката( в който тя опира в пуснато състояние) трябва да се върти безкрайно- проверява се с допир спръст щото е гланцов и не се вижда лесно.
Ако всикчко върти , сменяш лява и дяна ролка, тоест празна и пълна лента и правиш теста отново.
Ако нещо спре проблема е в тоя компонент който спира.
Ако всичко продължава да върти проблема е в тонтолката. Подпираш с пръст нагоре оста на самта тонролка, клина за това е там- да върши точно тая работа.
Тая пружина от снимката не е за това за което си мислиш...Ако беше, щеше да е много лесно.