с 100 нано и 470к между 2 те стъпала, се получава филтър който реже всичко под
3.38[Hz] - тоест крайата лампа е слушала само над 3,3 херца
със 220 нано и 470к между 2 те стъпала, се получава филтър който реже всичко под
1.53[Hz]- тоест крайната лампа чува в момента от 1.53 нагоре всичко-разширил си чуваемата лената между 2-те лампи с 1,5 херца.
ако сложиш 330нано ще чува крайната лампа малко повече
от 1.02[Hz] нагоре и това ти е максимума .
смятам го с тоя калкулатор
http://sim.okawa-denshi.jp/en/CRtool.php470к ти е резистора на 1-ва решетка на крайната лампа, а 100-220нано ти е прехвърлящия кондензатор.
Wima MKP дават малко по-мазен бас и по-глухи среди , докато Wima MKS дават повече детайл.
Виж дали може да си намериш прехвърлящи кондензатори RIFA 330n X2 за мрежова употреба(проекрирани са да работят със синусоидален сигнал при редовни претоварвания по напрежението написоно на тях),

и ще чуеш как изчезва още една плюшена завеса между колоните и ушшите ти

Не се произвеждат вече, не са скъпи и са нещо като ентри левъл на хай-ендя.
Относно катодните електролити щом 220 микро като стойност ти харесва може да се заиграеш при тази стойност с такива за по-висок ток. ДА казах-ток, не е грешка. Елeктролитните кондензатори в масовия случай НЕ им надписват стойност за Ток на който могат да работят.
Но се знае, че за колкoто по-високо напрежение е даден кондензатор и колкото по-голям физически обем има, за толкова по-висок ток е.
А за колкото по-висок ток е даден катоден електролит и колкото по-ниско вътрешно съпротивление има, толкова по- чисто и неутрално свири лампата на която е катоден(когато е в режим де).
Може да се заиграеш и с катодните електролити на пред-усилвателната лампа също...
Та ти препоръчвам тези за катодни електролити, след като вече установихме че имаш добър слух>
CE 220uF 50V LOW ESR-Fujicon
https://store.comet.rs/en/Catalogue/Product/5936/те са с доста голям обем заради LOW ESR-a, ниското вътрешно съпротивление.