Здравейте Узунов, Похвала! Браво!, чудесно сте го направили! и работи! направо прекрасно се чува. Възхитен съм от вашата тема..
Само искам да ви подскажа, ако може да кажете за проблема за "Центробежния Регулатор" да разкажете по-подробно как стои въпроса с кривата на предварението и детонацията (ако карате на бензин), а на ГАЗ няма да има проблем май?, специалистите ще кажат мисля.
Прочетох, че вие сте разкарали Вакумния регулатор, който е точно за икономия на гориво само при бавно "пенсионерско каране", е прави там 1-2 литра гориво икономия на 100км., но какво от това ние да не сме циции на горивото, а само как спъва иначе двигателя. В Делкото на Порше 911 на снимката - няма такъв например, обаче има двойна искра с по две искрови свещи на цилиндър, вместо това на ДВГ двигателя на Порше.
Е ако можеше да се направи Запалване с 4 хол датчика, през 90 градуса всеки в делкото и само една щторка (отвор). Съответно и 4 комутатора и 4 бобини, за всеки цилиндър за всяка искрова свещ по една отделно, да има бобина. Ама това вече е ептен изгъзица, мисля, но тогава ако откаже една или две искри, двигателя ще продължава да работи, дори и на два цилиндъра само.