Благодаря Слави
1.Оригинален магнет едва ли ще намеря.Мисля да монтирам магнет М124Б от пусков двигател на трактор.Съвпада посоката на въртене и има място.
2.Днес почистих основно главата от нагар,корозия и котлен камък.Показвам на снимките, как изглежда след почистването.
3.Намерих ново бронзово кранче със същата резба за декомпресор.
4.Намерих ново кранче за бензиновия резервоар с резба М10х1,25.Показано е на снимките.
5.Вместо тапа на дренажния отвор е поставена унгарска монета.Съмнявах се че има нарушена херметичност-пукнатини, поради което са сложили гарнитура изолираща подвеждането на вода.Обърнах главата така че отворите за водата да са нагоре и налях в кухините на главата гореща вода до запълване.Не се забеляза оросаване ,пукнатини и течове.За сега ще оставя монетата-тапа така,но ще подготвя нова тапа за всеки случай.Как е работил двигателя с изолирано охлаждане на главата не мога да си представя?Дано не е прегряван?Голяма немарливост на "майстора" преди мен.