Свързах се с пощите, казаха, че AliЕxpress, eBay, Amazon и т.н. били длъжни да изпратят накакъв номер на БГ митниците (освен IOSS, който трябва да е на пратката), което те не били направили. Да съм бил спокоен, защото не съм бил единствен и имало масови оплаквания по този повод в БГ
. Да съм си търсел парите от търговеца. На въпроса, защо с пратки от същия търговец (AliExpress), минаващи по същия начин през Нидерландия, обаче доставяни по Спиди няма никакъв проблем, а проблема е само с пратки които минават през пощата, казаха, че митницата решавала кои пратки да задържи. Свързах се и с митниците и познайте какво пък ми казаха те? Да съм се обадел на пощите и да съм се оправял с тях... LOL... Ще пробвам да подам оплакване до КЗП, да видим те с кого ще се оправдаят... Става въпрос за 2 пратки по 20-30USD, да не помислите, че внасям контейнери със стока... Няма такава държава...